Wednesday, October 21, 2009

Tuan Hj AAM @ TAU 7














Tuan Hj AAM @ TAU 7


Segala-galanya berubah dengan satu keputusan yang mudah dengan berkata Ya pada satu peluang menyertai

Network Marketing (e-commerce)

pada mulanya saya langsung tak nampak dengan peluang yang ada di depan mata tapi dengan satu kepercayaan

“Peluang selalunya datang dalam keadaaan yang kita tak bersedia”

Saya buat keputusan untuk berjaya
(make it happen & don’t care what other people said)

dan saya belajar dari hari ke sehari, berani & tidak malu menerima segala kritikan dan kegagalan dan akhirnya dengan semangat yg ada dan sokongan dari keluarga.

Alhamdulillah...

dalam masa kurang daripada setahun telahpun mengatasi pencapaian peribadi iaitu menjadi salah seorang

"Internet Millionaire”

Kalau kita ingin melihat perubahan, jadilah perubahan yang kita inginkan….

kerana tiada orang yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal …dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan mencuba

(the greatest challenge is to challenge your self)!

Kalau kita ingin melihat perubahan, jadilah perubahan yang kita inginkan,
kerana tiada orang yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal, dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan

MENCUBA.



Cabaran paling sukar adalah dengan mencabar diri anda sendiri.

BAGI SAYA SENDIRI,

saya jalankan perniagaan ini bukan untuk menjadi kaya,

JAUH SEKALI

ingin menjadi jutawan.

Tapi, cuma ingin mengubah hidup saya kearah yang lebih baik.

Apakah ertinya Jihad dalam hidup kita??

apakah ertinya Hijrah pula??

Jika kita masih lagi ditakuk lama, tak pernah berusaha untuk berubah..



DENGAN BERKATA "YA",
Insyaallah kita sama-sama berjaya suatu masa nanti. Semoga kita bertemu kembali di puncak kejayaan Insyaallah..


No comments:

Post a Comment