Tuesday, February 16, 2010

why why why ??? why its always why ?...then why NOT ??



Menjadi satu keperluan utk kita menjadi kaya..Kaya mempunyai definisi yang sangat luas, bkn sekadar dari segi wang tetapi meragkumi keseluruhan aspek hidup kita..Kaya wang, kaya ilmu, kaya budi bahasa dan berbagai lagi..

Di dalam Program Unstoppable terdapat banyak perkara yang diajar bukan setakat mencari duit sahaja..Begitu banyak yang aku pelajari dari mereka yang terdahulu..

BUSINESS DEVELOPMENT + PERSONAL DEVELOPMENT

Ia adalah diantaranya yang dapat membawa kita pergi lebih jauh..Melawan segala kata-kata negatif di sekeliling mahu pun dalam diri sendiri..Tetapi dalam diri sendiri adalah kuasa yang paling kuat..Perasaan yang timbul dari kata-kata negatif inilah yang menghalang kita dari mengembangkan bakat serta kebolehan yang dianugerahkan Allah..Semua orang mampu untuk menjadi kaya, tetapi apa yang menghalang adalah alasan-alasan yang tercipta dari kata-kata yang negatif dari dalam diri juga persekitaran yang negatif..Nak kaya haruslah berfikiran positif..Apa yang kita fikirkan itulah yang akan datang atau tertarik kepada kita..Kebanyakan orang selalu berfikir tentang apa yang kita tidak mahu seperti hutang..Makin kita mengeluh makin banyak hutang kita..

RAMAI ORANG TANYA AKU SOALAN NI.."Mengapa bro nak jadi kaya sangat?..Bukannya boleh bawak ke kubur pun duit banyak-banyak tu!"..

JAWAPAN AKU.."Aku nak jadi kaya bukan sebab nak bawak duit ke kubur..Tetapi aku ingin tinggalkan semua duit-duit tu supaya ia memberikan manfaat kepada orang lain!"..

Kepada isteri aku..Untuk digunakan sebagai pemangkin kepada keterusan hidup agar tidak mengalami nasib seperti kisah ibu malang..Kepada anak-anak aku..Agar wang tersebut dapat membantu mereka meneruskan hidup dan mendapatkan pendidikan yang sempurna untuk masa depan mereka..Kepada org tua aku..Untuk mengubat sedikit kesedihan kerana kehilangan seorang anak..Untuk bank & pemiutang-pemiutang yang lain..Agar tidak menganggu di akhirat kelak kerana menuntut hutang yang tertangguh..

TANYA DIRI SENDIRI>>>.."Mengapa Aku nak mati dalam keadaan miskin?"..

Sudahlah tidak meninggalkan sebarang harta @ kebaikan kepada keluarga..Malah menyusahkan lagi mereka dengan hutang-hutang..Nanti orang kata.."Sudahlah hidup menyusahkan orang, dah mati pun nak menyusahkan orang lagi!"..Nak ke begitu?..

Bagaimana dengan ANDA?..Anda yg tentukannya..
Posted by Broik Ikhlas at 9:54 PM 0 comments
Program UNSTOPPABLE
Aku ni seorang yang penuh dengan angan-angan..Angan-angan mat jenin kata org..Tapi setelah jumpa UNSTOPPABLE Team..Angan-angan aku telah berubah menjadi satu IMPIAN dalam hidup..

Yer la siapa tak nak kebebasan MASA & DUIT..

Ramai orang nak jadi KAYA..Tapi tak ramai org sanggup mencuba & bertindak untuk menjadi KAYA..

Aku dah dapat jalan terbaik dalam hidup aku..Jalan yg merubah hidup aku..Aku nak TOLONG org jadi KAYA..

Memang DUIT bukan segala-galanya dlm dunia ni..Tapi segala-galanya memerlukan DUIT..Teknik MSI memang berkesan..Just set target berapa income kita nak!!..Jalan dan driver dah ada..Cuma nak ikut atau tidak je..Semua orang ada IMPIAN..Pada aku siapa tiada IMPIAN umpama MATI sebelum MATI la..

Sekarang aku searching for partners yang POSITIF, ADA IMPIAN, INGIN MENGUBAH HIDUP MENJADI LEBIH BAIK..Tak kira dari apa latarbelakang sekali pun..Ramai orang BERJAYA dalam pelajaran..Ada Diploma, Degree, Master etc..Tapi masih strugle dalam Financial..

Berhenti merungut..Minyak naik merungut, Barang naik merungut..Kutuk sana kutuk sini..Menambahkan dosa je..Cuba tukar cara berfikir..Buat benda yg sama, dapat INCOME pun sama la..5 tahun kerje sepatutnya dah ada paling koman pun RM10k dlm saving account..Setahun RM2k..Ini tak ada..Apa jaminan anda utk masa akan datang?..

UNSTOPPABLE SATU PROGRAM UTK BANTU ORANG MELAYU UBAH HIDUP..BAGAIMANA??..

Melalui projek-projek yang di sediakan oleh UNSTOPPABLE..CONTOHNYA??..

>MSI PROJEK

>PROJEK LOAN TAK PAYAH BAYAR

>KAD KREDIT BUAT ASET BUKAN LIABILITI

DAN MACAM-MACAM LAGI!!..

Melalui projek-projek yang diajar oleh UNSTOPPABLE kita boleh jadikan ia sebagai BATU LONCATAN utk kita mulakan sesuatu bisnes yang kita nak..Bukan semua orang ada duit nak buka bisnes sendiri tapi melalui FORMULA yang diajar oleh UNSTOPPABLE kita dapat kumpul modal untuk kita jalankan atau mulakan bisnes yang kita nak..

Bukan semua orang boleh join UNSTOPPABLE GROUP..KENAPA??..

UNSTOPPABLE untuk orang yang betul-betul POSITIF!!..Hanya mereka yang betul-betul NAK sahaja akan dibantu..UNSTOPPABLE bukan untuk orang yang NEGATIF!!..Atau orang yang banyak ALASAN!!..

PERCAYA ATAU TIDAK??..

Dalam GROUP UNSTOPPABLE TIADA yang GAGAL!!..Nak belajar boleh dibantu..

Ramai yang telah keluar dari masalah HUTANG dan dapat ubah HIDUP!!..ANDA BILA LAGI??..

TAHNIAH KEPADA MEREKA YANG TELAH JOIN UNSTOPPABLE

Sesiapa yang berminat dan punya alasan kukuh untuk join UNSTOPPABLE boleh SMS saya..
019-4491238 (syuk_ayg25@yahoo.com)


No comments:

Post a Comment